Titerne pismo

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Čtvrtek Září 17 14:24:57 CEST 1998

On Thu, Sep 17, 1998 at 01:45:54PM +0200, Patrik Chrz - Nh wrote:
> Mam takovy problem. Kdyz si na X-Windows natahnu v Netscapu nejakou stranku,
> dost casto se mi stava, ze ma priserne titerne pismo (samozrejme zpusobeno
> vysokym rozlisenim obrazovky). Zkousel jsem nastaveni
> v preverences - fonts a dat tam vice bodu. Nevyssi cislo jake mi to nabidlo
> bylo 20 a 24 ale vubec nic se nestalo.

Ono este musi sediet kodovanie fontu (view/encoding) a edit/preferences/font
aby sa nastavovali velkosti toho fontu, ktory je nastaveny.

> Rozhodne by mi nemomohla rada typu dat mensi rozliseni protoze to nechci.
> Druha vec je, ze nemuzu odesilat formulare, ktere jdou pres e-mai, pise mi
> to, ze mam nekde neco nastavit, ale nepodarilo se mi objevit, kam mam
> nastavit co a jak.

Viac by pomohlo, keby bola uvedena cela hlaska .. z hlasky "neco nekde" sa
tazko usudzuje o co ide ...  (mate nastavenu Identity .. cize aspon spiatocnu
adresu ) ?

> No a treti vjec je kodovani cestiny. Proste at delam co delam, nikdy tam
> nedostanu nic, co by se alespon podobalo diakritice. Nevite nekdo, jake
> kodovani se tam ma nastavit?

View/encoding ste skusali nastavit ?

				pk
--