so4 + XKB-czsk-forcedIM-0.04 - nefunguje :(

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Čtvrtek Září 17 14:58:23 CEST 1998

Hi,
	predem se omlouvam za tema, ktere zde bylo diskutovano snad stokrat
- ceska klavesnice v X11 ...

Musel jsem nedavno odinstalovat SO4 ... dnes jsem ho znovu nainstaloval:

RH-51

so40sp3_lnx_01.tar.gz
staroffice-wrapper-4.0-9.i386.rpm
staroffice-libc-5.4.46-1.i386.rpm

XFree86-3.3.2.3-18
XKB-czsk-forcedIM-0.04

Bez problemu jsem nainstaloval SO, doplnil jsem linky a pridal zaznamy do
psstd.fonts .... otevrene dokumenty, ktere obsahuji diakritiku jsou nyni
opravdu zobrazovany cesky, ale nepodarilo se mi rozjet ceskou klavesnici :(
Cestina mi samozrejme diky XKB-forced chodi kdekoliv jinde, ale v SO
nikoliv. Pripadam si uz trochu divny, protoze si pamatuji ze v predchozi
instalaci SO4 mi ceska klavesnice chodila ...

	Muzete mi nekdo poradit? Dekuji.

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---