so4 + XKB-czsk-forcedIM-0.04 - nefunguje :(

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Září 17 18:25:48 CEST 1998

> [...]
> staroffice-wrapper-4.0-9.i386.rpm
> staroffice-libc-5.4.46-1.i386.rpm
>
> XFree86-3.3.2.3-18
> XKB-czsk-forcedIM-0.04
>
> Bez problemu jsem nainstaloval SO, doplnil jsem linky a pridal zaznamy do
> psstd.fonts .... otevrene dokumenty, ktere obsahuji diakritiku jsou nyni
> opravdu zobrazovany cesky, ale nepodarilo se mi rozjet ceskou klavesnici :(
> Cestina mi samozrejme diky XKB-forced chodi kdekoliv jinde, ale v SO
> nikoliv. Pripadam si uz trochu divny, protoze si pamatuji ze v predchozi
> instalaci SO4 mi ceska klavesnice chodila ...

Me taky, pripadam si taky divny, s tim rozdilem, ze mi ta ceska
klavesnice nechodila nikdy. Postupoval jsem v podle podobneho schema,
popsaneho vyse.

Nejake napady?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe