Titerne pismo

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Čtvrtek Září 17 15:08:24 CEST 1998

Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk> wrote:
> Problem moze byt skor toho typu, ze stranka pouziva kodovanie 1250 a netscape
> si vtedy nastavy vlastny default font, ktory je priserne maly:-(

   Netscape od verze 4.05 (nebo 4.06) uz umi zobrazit i stranky v kodovani
Windows-1250 (krome textu ve fromularich). Je samozrejme nutne mit
nainstalovane ISO-8859-2 fonty a nastavit pro ne spravnou velikost.

> minimalne si nastavit mail server v mailreaderi...Edit->Preferences->Mail

   Je treba tuknout na ten trojuhelnice vedel napisu Mail & Groups
a v objevivsi se polozce Identity nastavit jmeno a e-mailovou adresu,
v polozce Messages vypnout zasilani HTML zprav a v More Options zapnout
Quoted Printable, v Mail server nastavit aspon Outgoing SMTP server.

   Unixove verze Netscapu bohuzel pri pouziti znacek <FONT SIZE=velikost>
zobrazuji mensi pismo nez Windowsovske. Autori stranek to mohou napravit
pouzivanim relativnich velikosti (<FONT SIZE="-1"> apod.), ale uzivatel uz
s tim mnoho nenadela. Mozna by pomohlo mit nainstalovane (a v Netscape
nastavene) vektorove fonty, ale nezkousel jsem.

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229