karta 10MB za 100Mb (mierne offtopic uz)

Ondrej Rusek Ondrej.Rusek na gybon.cz
Čtvrtek Září 17 16:55:14 CEST 1998

At 14:50 17.9.1998 +0200, you wrote:
>Dòa Thu, 17 Sep 1998 ste napísali:
>
>Vecsinou by sa to malo robit tak ze najprv precitat manualy, helpy, README &
>spol. a potom konat, kedze ludia od pocitacov su tvory lenive a vecsinou iste
>sami sebou, tak je postup opacny, najprv spravit a ked je problem tak potom
>studovat, pytat sa, dotycny zrejme zvolil ten "spravnejsi" postup a radsej si
>overil co a ako, IMHO..

<OFFTOPIC>
Omlouvam se,
pokud vam pripda, ze z lenivosti nechci neco cist a misto toho proste
prsknu dotaz do konference a cekam, co mi kdi naserviruje... Zaroven s s
dotazem se pochopitelne snazim i cist jinde a ne pouze cekat, co chytrejsi
vymysli. Jsem vicemene novacek, co se Linuxu tyce. S prvni instalaci,
prekladem jadra a tak mi pomahal jeden student, kt. komentarema k tomu co
dela zrovna neoplyval...
Nemusito to vymyslet za mne, snad staci popostrceni k cili... Dik
</OFFTOPIC>

K vymene se teprve chystam, ani zatim nemam tu 100Mbit kartu - poze dopredu
zjistuji, co to bude obnaset. Puvodni karta je ISA a pouze pro 10 Mbit. Je
mi jasne, ze to bude znamenat zmenu driveru (podle nove karty - chtel bych
3Com) a to si jak jsem pochopil vynuti prekompilovani jadra :-(
Jeste prosim poradte, kde sezenu prislusny driver (pokud ho uz nekde nemam
na disku u sebe .. kde?).
Taky zde byla rada na upgrade jadra na 2.0.35 (Jan Mares) - je to nutne?
Kdyz ano, kde ho mam hledat (URL)?
 Diky

			Ondrej Rusek
			Gymnazium Bozeny Nemcove