karta 10MB za 100Mb (mierne offtopic uz)

Čtvrtek Září 17 16:59:43 CEST 1998

Dňa Thu, 17 Sep 1998 ste napísali:

><OFFTOPIC>
>Omlouvam se,
>pokud vam pripda, ze z lenivosti nechci neco cist a misto toho proste
>prsknu dotaz do konference a cekam, co mi kdi naserviruje... Zaroven s s
>dotazem se pochopitelne snazim i cist jinde a ne pouze cekat, co chytrejsi
>vymysli. Jsem vicemene novacek, co se Linuxu tyce. S prvni instalaci,
>prekladem jadra a tak mi pomahal jeden student, kt. komentarema k tomu co
>dela zrovna neoplyval...
>Nemusito to vymyslet za mne, snad staci popostrceni k cili... Dik
snad ste si vsimli, ze som nereagoval na vasu otazku uz, ale k debate potom,
preto som napisal off topic. Ak som sa vas dotkol, prepacte, nebolo to myslene
na nikoho osobne, skor ako joke a snazil som sa odhadnut vasu situaciu, ako
vidno nizsie skoro sa mi to podarilo:-)
></OFFTOPIC>

>K vymene se teprve chystam, ani zatim nemam tu 100Mbit kartu - poze dopredu
>zjistuji, co to bude obnaset. Puvodni karta je ISA a pouze pro 10 Mbit. Je
>mi jasne, ze to bude znamenat zmenu driveru (podle nove karty - chtel bych
>3Com) a to si jak jsem pochopil vynuti prekompilovani jadra :-(
>Jeste prosim poradte, kde sezenu prislusny driver (pokud ho uz nekde nemam
>na disku u sebe .. kde?).
zalezi od typu karty, ak je to karta, ktora ma driver v kerneli, tak kernel
stiahnete z www.kernel.org, prip. z niektoreho mirroru (napr. phuture.sk/kernel
via http) ak nie, tak si musite zaobstarat ovladac pre danu kartu a podla
pokynov ho "zadratovat":-)

>Taky zde byla rada na upgrade jadra na 2.0.35 (Jan Mares) - je to nutne?
>Kdyz ano, kde ho mam hledat (URL)?
povedal by som, ze ak uzivate kernel 2.0.30 a mate pocitac pripojeny k
internetu tak je to pre vas nutnost z dovodu chyb v implementacii TCP/IP,
bezpecnostnych problemov & spol. je lepsie mat najnovsi kernel ako priblizne
rok a pol stary.

--
Tibor Pittich
	Email:    Tibor.Pittich na phuture.sk