BT848

Blackie blackie na zf.jcu.cz
Čtvrtek Září 17 21:01:44 CEST 1998

On Thu, 17 Sep 1998, Smolik Daniel wrote:

> Mate nekdo zkusenost se %SUBJ% (Miro DTV2000), televize mi jiz chodi,
> ale grabovani vytvari neuveritelne hnusne jpg. (cernobile)
>
>                             Dan
>
>                       Smolik Daniel
>
> E-mail: smolikdan na email.cz
> Tel. work: 644 13 42

Mame tu Miro PCTV (taky Brooktree 848). Je to v divnym pocitaci, kde se obcas
vyskytujou ruzny zahadny problemy; jeste jsem to jinde nestihl vyzkouset.
Televize i CCD kamera chodi docela dobre v overlay modu, zvuk i radio chodi
taky. Co se tyka grabovani, neni to dobre. Grabuje to naznak obrazu a pletou
se tam nejaky cary (viz http://www2.zf.jcu.cz/~blackie/bttv/ - grab pomoci
xawtv, vicu, a pro porovnani sejmute overlay okno). Pouzivam jadra 2.1.1xx.

Blackie
<blackie na zf.jcu.cz>