BT848

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Pátek Září 18 18:44:08 CEST 1998

Blackie wrote:

> Mame tu Miro PCTV (taky Brooktree 848). Je to v divnym pocitaci, kde se obcas
> vyskytujou ruzny zahadny problemy; jeste jsem to jinde nestihl vyzkouset.
> Televize i CCD kamera chodi docela dobre v overlay modu, zvuk i radio chodi
 Uz  jsem to rozchodil, chce to pouzivat na insertovani modulu script
update, nebo vkladat moduly ve stejnem poradi ja ten script. Jinak to
chodi super. Ale to radio se mi nejak nedari rozchodit. Jak poznam, ze
na te karte vubec je ?

                       Dik Dan

> taky. Co se tyka grabovani, neni to dobre. Grabuje to naznak obrazu a pletou
> se tam nejaky cary (viz http://www2.zf.jcu.cz/~blackie/bttv/ - grab pomoci
> xawtv, vicu, a pro porovnani sejmute overlay okno). Pouzivam jadra 2.1.1xx.

PS: Jedu na 2.0.35

--

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na email.cz