Poskozeny filesystem ... (delsi)

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Září 18 10:56:33 CEST 1998

On Fri, 18 Sep 1998, Martin Mares wrote:

> pomerne stabilni kernel, tipoval bych hardwarove problemy (podivejte se do logu,
> jestli tam z te doby nejsou nejake zajimave zpravy).

Osobne bych tipoval take spise HW problemy. Uz jsem absolvoval
par noci nad veci, ktera nefungovala (padajici program etc.)
a pritom v logu nebylo vubec nic a nakonec se ukazalo, ze
disk neni tak uplne v poradku. Na druhe strane se mi
tusim, ze ne vic nez 1x) sesypal FS tak, ze to vypadalo
podobne (konfigurace RH 5.0, nic co by nebylo v distribuci)
tj. soubory "tranformujici" se v adresare, presouvajici
se do mist, kde by je clovek necekal apod.
Neprisel jsem na to cim to bylo, ale melo tendenci se to
vyvijet dal. mk2fs problem vyresil, diskem to nebylo nejakou
nerozvaznou akci take ne...
	Na tomtez hardware bezel RH 5.0 dlouho pred tim
bez problemu a i po reinstalaci, bezel tam i RH 4.2,
Debian 2.0, Win95, Win  NT, Terminal server a Solaris
a az na tu jednu vyjimku bez podobnych problemu.
BTW: Pocitac nebyl nikdy pripojen k Internetu ;-)

S pozdravem
	Petr Snajdr