Linux a Alpha (uz mierne offtopic)

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pátek Září 18 12:25:15 CEST 1998

On Fri, 18 Sep 1998, Jan Satko wrote:

> neviete niekto ako povedat Digital UNIXu ,ze ma v sebe 3com kartu ?
> Lebo DEC kartu si zistil ale ostatne karty su 3com a on mi iba povie ,ze
> nieco nasiel ale nevie co to je.

Urcite mate niekde tzv. ECU disketu. Tu treba spustit a ak to tu 3com-ku
najde vyhrali ste. Ak nie, je moznost preeditovat zaznamy pre podobnu
kartu na tej diskete. Ale ak to nie je origos DEC karta, tak velmi
pochybujem, ze ju rozbehate. Skoro vsetky DECovske periferie maju
specialny firmware (aj ked ich vyrabaju third-party vyrobcovia)

							Robo

*	INTER-DATA s. r. o.       *       Phone: +421 7 273 710, 273 714 *
*	Osadna 11                 *       Fax:   +421 7 273 053          *
*831 03 Bratislava                *       E-mail: robo na idata.sk          *
*	Slovak Republic           *       http://www.idata.sk            *