Linux a Alpha (uz mierne offtopic)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Září 18 16:54:39 CEST 1998

> Urcite mate niekde tzv. ECU disketu. Tu treba spustit a ak to tu 3com-ku
> najde vyhrali ste. Ak nie, je moznost preeditovat zaznamy pre podobnu
> kartu na tej diskete. Ale ak to nie je origos DEC karta, tak velmi
> pochybujem, ze ju rozbehate. Skoro vsetky DECovske periferie maju
> specialny firmware (aj ked ich vyrabaju third-party vyrobcovia)
nuz mna by prave zaujimalo ako to do tej alphy nabuchat ked mi ECU-disketa
nefunguje :-) Uz som skusal mu to nejak dopisat ako 3com do isteho suboru
v /etc aj som mu tu databazu akoze aj updatoval cez prepinas -s tusim.
Lenze stale nic :-( Nie je mi po voli ,ze ta alpha reaguje iba na DEC
karty. fuj :-)

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/