Ceska klavesnice v Applixu

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Pátek Září 18 11:27:51 CEST 1998

Jan Polak wrote:

> Jasne, LESSCHARSET je tam zbytecne, ale applix mi bez _XKB_CHARSET cesky
> nepise.
>
> Funguje to nekomu bez _XKB_CHARSET=iso8859-2 a s velkumi  pismeny s
> diakritikou?
> Jak na to?

Rad bych pripojil jeste jeden dotaz. Ted uz mi jede cesky totiz temer
vse, az na Applix. Zatim jsem ho zkoumal pravdepodobne velmi povrchne
a potreboval bych alespon poradit kam kouknout (treba i do tisteneho
manualu) ... jak ho donutit pouzivat iso-8859-2 ??? Klavesnice
mi tam spravne kody vysila, ale zobrazuji se spatnym fontem.

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz