Ceska klavesnice v Applixu (bylo:Re: so4 + XKB-czsk-forcedIM-0.04 - nefunguje :(

Jan Polak honzap na obalex.cz
Pátek Září 18 10:14:24 CEST 1998

Michal Hucik wrote:

> Muj problem spocival v tom, ze jsem mel nastaveno LC_ALL=cz ... kdyz jsem
> nastavil LC_CTYPE=cz, tak to zacalo chodit ... To asi neni v poradku ze?
>
> Jinak mam pocit ze promenne LESSCHARSET a _XKB_CHARSET nastavujete zbytecne
> ..

Jasne, LESSCHARSET je tam zbytecne, ale applix mi bez _XKB_CHARSET cesky
nepise.

Funguje to nekomu bez _XKB_CHARSET=iso8859-2 a s velkumi  pismeny s
diakritikou?
Jak na to?

JInak mi vsude ceska klavesnice funguvala bez jakychkoliv problemu hned
po naistalovani a par drobnych upravach.

hp