Hlada sa kernel-scsi/net guru

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pátek Září 18 12:37:59 CEST 1998

On Fri, 18 Sep 1998, Pavel Machek wrote:

> Jsi si jisty ze to jde? Mam takovy pocit ze muj Future Domain TMC-850
> na jine scsi ID neprehodis protoze to proste neumi...

No jasne, ze to musi podporovat karta hardwareovo. Zozen si lepsi radic
:-)). Niektore adaptecy to urcite vedia, ine som zatial osobne nestretol.
Ide o to ci to kernel pochopi, kaed to spravim. Momentalne tu ziadnu taku
kartu nemam, takze to nemozem otestovat. Najde sa nejaky dobrovolnik ?

> Podle me se citace paketu delaj softwarove, ale ve vsech kartach (kdyz
> to zrovna chodi) priblizne stejne.

No ide mi o to, ci to co sa dozviem napr. cez /proc/net/dev je to co si
mysli kernel alebo to co si mysli karta. Ono to asi nemusi byt vzdy
rovnake. Alebo sa mylim ?
Chcel by som v podstate zistit, ze ked mi nejde connect niekam, ze kde je
chyba. Napr. karta nema nosnu t.j. problem s kablom/hubom alebo
paket odisiel ale nic sa nevratilo t.j. problem bud s kablom na druhej
strane alebo druhy system je down a pod. Preto si myslim, ze na toto mi
ping nestaci ...
Dalsie napady ?

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.       *       Phone: +421 7 273 710, 273 714 *
*	Osadna 11                 *       Fax:   +421 7 273 053          *
*831 03 Bratislava                *       E-mail: robo na idata.sk          *
*	Slovak Republic           *       http://www.idata.sk            *