Hlada sa kernel-scsi/net guru

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Pátek Září 18 13:13:40 CEST 1998

AHoj!

> No jasne, ze to musi podporovat karta hardwareovo. Zozen si lepsi radic
> :-)). Niektore adaptecy to urcite vedia, ine som zatial osobne
> nestretol.

Aktualne je pro me akutnejsi sehnat si do toho radice nejaky disk ;-).

> No ide mi o to, ci to co sa dozviem napr. cez /proc/net/dev je to co si
> mysli kernel alebo to co si mysli karta. Ono to asi nemusi byt vzdy
> rovnake. Alebo sa mylim ?

Radsi by melo...

> Chcel by som v podstate zistit, ze ked mi nejde connect niekam, ze kde je
> chyba. Napr. karta nema nosnu t.j. problem s kablom/hubom alebo
> paket odisiel ale nic sa nevratilo t.j. problem bud s kablom na druhej
> strane alebo druhy system je down a pod. Preto si myslim, ze na toto mi
> ping nestaci ...

Na tohle bys IMO nemel potrebovat interni registry karty. IMHO mnoho
karet tyto registry vubec nema, a i kdyz je ma, az na panicke pripady
by meli byt stejne jako ty kernelu.

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).