File Table Overflow

Pátek Září 18 09:59:50 CEST 1998

Zdravim
Mam otazocku, tykajucu sa fajlsystemu ext2fs. Je mozne ze maxiamalny pocet
suborov na jednom zvazku je limitovany cislom 512 000? Stalo sa totiz, ze server
mi "zblbol" s hlaskou v $SUBJ, a po naslednej kontrole fs pomocou fsck.ext2fs
som zistil ze na zvazku /usr mam akurat toto cislo, nechal som to tak, opravil
chyby, ale zhruba po 10 minutach cinnosti sa stav zopakoval.
Po "vycisteni" zvazku od zbytocnych suborov sa zda byt v poriadku, ale
potreboval by som vediet ci taketo obmedzenie v kerneli (fs) existuje...
Dakujem

--
Tibor Pittich
	Email:    Tibor.Pittich na phuture.sk