File Table Overflow

Martin Mares mj na ucw.cz
Pátek Září 18 12:50:10 CEST 1998

Zdravim,

> Mam otazocku, tykajucu sa fajlsystemu ext2fs. Je mozne ze maxiamalny pocet
> suborov na jednom zvazku je limitovany cislom 512 000? Stalo sa totiz, ze server
> mi "zblbol" s hlaskou v $SUBJ, a po naslednej kontrole fs pomocou fsck.ext2fs
> som zistil ze na zvazku /usr mam akurat toto cislo, nechal som to tak, opravil
> chyby, ale zhruba po 10 minutach cinnosti sa stav zopakoval.
> Po "vycisteni" zvazku od zbytocnych suborov sa zda byt v poriadku, ale
> potreboval by som vediet ci taketo obmedzenie v kerneli (fs) existuje...

   Maximalni pocet souboru (presneji inodu) na ext2fs je konstanta, ktera se
nastavuje pri vytvareni filesystemu (mke2fs). Defaultni hodnota je jeden inode
na kazde 4 kilobyty velikosti disku (coz v praxi znamena, ze se ocekava, ze
prumerna velikost souboru bude alespon 4KB).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"To avoid bugs in your room, just keep Windows closed."