Poskozeny filesystem ... (delsi) DMA bacha

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Září 18 14:26:22 CEST 1998

On Fri, 18 Sep 1998, Zdenek Kabelac wrote:

> To jsem tu testoval a pri mem zatezovem testu (cat </dev/zero
> + specialni tasky  -> vede k tomu, ze se nestihaji obslozit IDE interrupty
> reseti se IDE radic) se mi docela dobre zhroutil /var filesystem - nastesti
> od nej byl backup takze

Ano, rekl bych ze to mohlo byt tim

> ztrata dat nebylo hrozna - jakmile se vsak necha DMA + keepsettings tak vse
> bezi OK i po reset radice.

U te DMA me napada jeste jedna vec ktera me sice trapi, ale
zatim ma tak malou prioritu, ze jsem se k reseni nedostal.
Jadro po nejake nedefinovane dobe zacne psat toto:

floppy0: unable to allocate DMA memory

Jadro je 2.0.33 a bezi na nem silne modifikovana
distribuce Slackware96 s cilem vytvorit
naprosto jednoducelovy system o kterem
uzivatel nebude  vedet (Black Box) a ktery
presto bude moci napr. upgradovat atd.
Takze treba upgrade vypada tak, ze se vlozi
disketa a ono se to koukne a zupgraduje
a provede vesechny nutne dalsi kroky.
Pokud zjisti, ze na diskete zadne upgade
neni tak na ni vytvori kompletni report o
systemu (logy, vysledky fsck etc.etc.).
Jelikoz ovsem PC jaksi neumi rici "hele,
nekdo vlozil disketu" resi to tak, ze
po caa 1 minute se podiva sam.
Mate nekdo nejakou ideu cim to
muze byt?