Linux a Alpha

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pátek Září 18 16:39:28 CEST 1998

Jan Satko wrote:

> uhm. no u nas mame ALPHU a akosi redhata sa nam na nej nepodarilo
> rozbehat. Takze ak mate zaujem o Linux na tej alphe asi by trebalo povedat
> ,co za alphu to mate ,lebo nie na kazdej ide linux. My tu mame

Jasne. Potiz je v tom, ze to je Alpha deska postavena v casu od PCcka.
Nevim, jak ji identifikovat. Nikdy jsem s nicim takovym nedelal. jinak
jeden kolega, co tu uz nepracuje na tom kdysi linux rozjel, takze by to
melo jit. Jenze to bylo na disku co si do toho pridal, a na nem uz je
zase davno neco jineho. Zbyly nam tu po nem bootovacky pro instalaci,
ale kdyz bootneme z nich, tak to nedokaze inicializovat SCSI radic
(nejaky NCR) takze nevidime disky. Rika to unable to find /bin/insmod.

Potreboval bych nejake readme, kde je napsano, jak rozlisit jednotlive
Alphy a jak vybrat spravny boot disk. V distribuyci RedHatu 5.1 pro
Alphu je jich asi 20 a zkouset jeden po druhym se mi moc nechce.

Honza

--