Netscape pozirac pameti

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Září 18 15:59:18 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

> A co kfm z KDE?

Ten je asi nejlepsi, ale ma problemy s nekterymi animovanymi gify a obcas blbe
sesazuje bunky tabulky s CELLSPACING a CELLPADDING nastavenymi na 0.
Ponekud neprijemne je to, ze k URL se musi psat http:// (coz je pochopitelne
vzhledem k multifunkcnosti tohoto programu). Jako nejvetsi vadu spatruji to, ze
pravidelne nedotahne vsechny obrazky na strance. Nevim proc, ale mozna to ma
nejakou souvislost s keep-alive konexemi. A taky ho nemuzu donutit, aby posilal
spravny Accept-Language a Accept-Charset. To co mu zadam posle, ale priplacne za
to nejaky svoje nesmysly a tomu minimalne mod_czech nerozumi.

--
                                   /\