Poskozeny filesystem ... (delsi)

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pátek Září 18 16:57:28 CEST 1998

Martin Mares (mj na ucw.cz) wrote:

>    Jestlize to jiz jednou proslo e2fsck a ten prislusne inody prelinkoval
> do lost+found, neni to problem adresare a tudiz je spravne opravit (odstranit)
> inody souboru.

Zkusil jsem tam nainstalovat e2fsprogs-1.12-1.i386.rpm a spustit fsck ...
ten sice nejake soubory a adresare pochroustal, ale presto tam ty nejvetsi
podivnosti zustaly. Pak jsem na to jeste zkusil badblocks, ale ten neobjevil
zadny problem.
Co se tyka moznosti, ze by ten filesystem zhavaroval diky DMA (viz dalsi
thread), tak o tom pochybuji, protoze uptime byl skoro 3 mesice ...

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---