Linux a Alpha

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pátek Září 18 17:15:05 CEST 1998

On Fri, 18 Sep 1998, Jan Havlicek wrote:

> Jasne. Potiz je v tom, ze to je Alpha deska postavena v casu od PCcka.
> Nevim, jak ji identifikovat. Nikdy jsem s nicim takovym nedelal. jinak

No alphy sa oznacuju aj vseliakymi kodovymi menami napr. mustang, mikasa
alebo jensen. Zvycajne to byva napisane na zdroji, takze to tam asi
nenajdete ale skuste. Mozno pomoze URL uvedene nizzsie. Ak neviete
identifikovat typ CPU (aj to by mozno pomohlo) tak skuste poslat co pise
sh conf po zapnuti masiny (dufam teda, ze to ma nejaky konzolovy rezim z
ktoreho sa bootuje). Pripadne by sa dalo nieco identifikovat z napisov na
MB a na kartach tam vlozenych. napr. KZPSA-BB je SCSI-2 wide radic a ten
chodi len v niektorych modeloch ... Ma to aj PCI sloty alebo len EISA ?
Ak Vam na tom moc zalezi napiste mi (mimo konferu aby sme neboli
off-topic) pripadne poslite odfoteny obrazok motherboardu :-).

> Potreboval bych nejake readme, kde je napsano, jak rozlisit jednotlive

Skuste http://www.azstarnet.com/~axplinux

S pozdravom
					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.       *       Phone: +421 7 273 710, 273 714 *
*	Osadna 11                 *       Fax:   +421 7 273 053          *
*831 03 Bratislava                *       E-mail: robo na idata.sk          *
*	Slovak Republic           *       http://www.idata.sk            *