Virtual Privat Network - HowTo ?

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Neděle Září 20 00:49:41 CEST 1998

Zdravim,
ac velice nerad, jsem postaven pred problem:

Mame dve oddelena pracoviste [150 KM] a potrebujeme synchronizovat
data. Nejaky vtipalek od nas se ozval, ze to umi ten bajecny
Microsoft, coz docela tezce nesu, protoze (a navic) o VPN jsem
na Linuxu neslysel ...
Mam tedy od sefa ultimatum, bud to same na Linuxu, ktery se tu
jiz pouziva, nebo prechod na 'Bajecny Microsoft' ...

Muzete me prosim nakopnout spravnym smerem ??

Predem dekuji za jakykoli napad / podnet.

S pozdravem
                                Michal Safranek
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |