Debian

Milan Zamazal mz-mail na pdm.pvt.net
Úterý Září 29 21:56:37 CEST 1998

    PS> Zda se, ze podle http://www.debian.cz/main/users.php3#cd
    PS> se nenaslo mnoho, kteri by se k tomu priznali.

Pred casem jsem zde polozil dotaz ohledne existence prodejcu.  Dostalo
se mi jedine odpovedi, bohuzel s nefunkcnim URL (na upresnujici otazku
jsem nedostal odpoved), takze prislusny odkaz na stranku nemohl byt
zarazen.  Pokud se mi nekdo z prodejcu ozve, na one strance se objevi.

Existuji urcite uvahy, ze by debianovska CD mohla casem distribuovat
Ceska nadace pro podporu free softwaru (ale nikdo nic neslibuje).  Pokud
se to podari, bude k dispozici i jeden image ke stazeni (na vic neni
misto) na www.debian.cz.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a