sound -este raz

xpalo03 na ondra.debian.cz xpalo03 na ondra.debian.cz
Neděle Září 20 17:03:07 CEST 1998

In article <36050B8F.77C4D55A na cspo04.sk>,
	diamant na cspo04.sk (Daniel Ciprus) writes:

> Mam tejto hlaske chapat akoze sa zaviedla podpora midi ? Iba podpora
> midi ? Pri boot-e nehlasi ziadnu chybu.
Zkuste si prohlidnout soubor /dev/sndstat, vsechno co neni v zavorce
funguje, to co je v zavorce nefunguje.

> Ako odskusat ci ten zvuk ide alebo nie ? Skusal som to cez wine a
> winamp, ale nepripisujem tomu nejaku velku dolezitost, pretoze som sa
> nejako mohutne nehral s nastavenim wine.
Nez winamp je lepsi x11amp(asi polovicni zatez procesoru). Jinak existuje
pomerne dost programu typu sox,mikmod....atd.

--
Faith is under the left nipple.
		-- Martin Luther