sound -este raz

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Neděle Září 20 16:05:03 CEST 1998

Zdravim Vas kolegovia.

Prednedavnom som sa na Vas obratil s prosbou o instalaciu zvukoveho
modulu. Pripomeniem este raz konfiguraciu mojho stroja :

jadro : 2.0.34
distribucia : RedHat 5.0
RAM : 64 MB
zvukova karta : Yamaha OPL3SAX

Pokrocil som asi v tomto :

prekompiloval som jadro s podporou sound ako modul.
Po zavedeni cez insmod :

insmod sound trace_init=1

Sound initialization started
<MPU-401.0.0 Midi interface #1> at 0x330 irq 9 dma 0>
Sound initialization complete

Mam tejto hlaske chapat akoze sa zaviedla podpora midi ? Iba podpora
midi ? Pri boot-e nehlasi ziadnu chybu.
Dalsia otazka znie :

Ako odskusat ci ten zvuk ide alebo nie ? Skusal som to cez wine a
winamp, ale nepripisujem tomu nejaku velku dolezitost, pretoze som sa
nejako mohutne nehral s nastavenim wine.

Dakujem za vsetky odpovede ...

S pozdravom a prianim vsetkeho dobreho

Daniel Ciprus.