Qmail a filtry prichozich mailu

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Září 21 11:53:16 CEST 1998

> Zdravim,
>
> potreboval bych odfiltrovat na urovni MTA nektere maily (kdosi
> spamuje s hlavickama upravenyma jakobychom to posilali my). Pouzivam
> Qmail a nasel jsem soubor badmailfrom, ktry by mel obsahovat seznam
> adres, ktere ma odmitat. Pridal jsem tam problematickou adresu, ale
> maily stale chodi. Nevi nekdo co muze byt spatne? qmaila jsem
> samozrejme restartnul.

Nevim, jestli qmail-send nemel dostat SIGHUP.

Jinak s badmailfrom jsem si nehral - nainstaloval jsem si ale
rblsmtpd, ktere overuje IP adresu proti databazi spammeru (nevyhoda:
prichazi-li mail z vaseho sekundarniho mail-relay, mate smulu). Je
dostupne z www.qmail.org a velmi jednoduche...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz