Cesky Netscape

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Září 21 13:34:49 CEST 1998

Miloslav Trmac wrote:

> Dobry den,
> chtel bych oznamit, ze po par hodinach prace mam
> /usr/X11R6/lib/X11/app-defaults/Netscape, se kterym Netscape 4.06
> (RedHat RPM netscape-{communicator,common}-4.06-2) mluvi docela cesky (i
> kdyz, prekladal jsem to ja, takze....). Dobra zprava: v editboxech a
> menu funguje cestina bez zasahu do binarky. Spatna zprava: nefuntguje v
> objektech formularu na samotnych strankach. Zkratka verze 0.01. Nicmene,
> pokud ma nekdo zajem, tak mi mailnete (nebo mi reknete, kde bych to mel
> uploadovat).

Co to treba vystavit na svoji homepage :-)

BTW ten zasah do binarky s tim iso-2022-jp je docela trivialni
a pak funguje i cestina ve formularich atd...

> Jeste jeden priklad: "nxterm -title 'ěšč Ř Ž řýžč'" je OK, pokud spustim
> xterm se stejnym parametrem, dopadne to
> "-Běšč (B  -BŘ (B  -BŽ (B  -řýžč"

zrejme souvisi s divne fungujicimi 'mbs' funkcemi v glibc.
Proste je potreba vyckat na verzi 2.2 kde by to jiz vsechno melo
fungovat normalne.

> Zatim jsem nemel cas se divat do zdrojaku (a ani to moc neumim), takze
> pokud mi nekdo muze pomoct, byl bych mu moc vdecny. Mimochodem, zda se
> (nepouzivam ho, jen jsem ho zkusil bez jakekoli konfigurace), ze
> AfterStep povazuje okna s titulkem s diakritikou za okna bez titulku. To
> je jeste horsi...

Pouzivam Fvwm95 s ceskymi fonty pro titulky a je to bez problemu
(bez problemu je i ctwm)

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk