ktery modem pro ISDN?

Tomas Hnetila tom na winroute.cz
Pondělí Září 21 14:12:37 CEST 1998

>Ja osobne jsem pracoval s ISDN kartama fy AVM. (jak s pasivnimi tak s
>aktivnimi)
>
>Ma osobni zkusenost je, ze ikdyz mi vsichni obchodnici tvrdili, ze kupovat
>pasivni kartu se nevyplaci a ze je to sebevrazda (resp. vrazda serveru),
>ze na 486DX/66Mhz jsem zadny _VELMI_ znatelny rozdil pod Linuxem mezi
>aktivni a pasivni kartou nepoznal. Jediny velmi znatelny rozdil byl v
>cene...

Souhlasim. Obchodnici znacne prehaneji. Mame pasivni ISDN kartu v serveru
(windowz NT). Nnepozoroval jsem ze by jeji driver nejak znatelne zatezoval
server.

Podarilo se Vam rozchodit Linux s pasivni kartou od AVM ?
Kde se da stahnout driver ?
Ja jsem se o to pokousel nekdy pred rokem, ale nesehnal jsem drivery.
Aktivni karta fungovala bez problemu.

Mam take jednu kartu Teles, k te driver pro linux asi je, ale jeste
jsem nemel cas to vyzkouset. Chodi to nekomu ?

Tomas Hnetila