ktery modem pro ISDN?

Lukas Macura limo na x.opf.slu.cz
Pondělí Září 21 15:30:34 CEST 1998

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***

> Souhlasim. Obchodnici znacne prehaneji. Mame pasivni ISDN kartu v serveru
> (windowz NT). Nnepozoroval jsem ze by jeji driver nejak znatelne zatezoval
> server.

Jo, to jsem taky zkousel, ale tam je jeste jeden problem. Zatimco na
Linuxu je multiprotocol router vytvoreny (ikdyz sloziteji) zadarmo, na NT
je za nej potreba _DOST_ zaplatit. Nehlede na to, ze VUBEC nespolupracuje
s pasivnima kartama. Takze muj nazor je, ze kdo se snazi rozjet multi
protocol router pro ISDN pod Win NT , asi ma hodne penez ...

> Podarilo se Vam rozchodit Linux s pasivni kartou od AVM ?

Ano. Ale jakou jste mel kartu ? U AVM je totiz nekolik problemu:

a) 100% fungovala karta AVM A1 (podpora primo v jadru 2.0.34)
b) Vubec nefungovala AVM A1 Plus (nejaky rozsireny chipset, ale stejne ta
karta neumi o nic moc vic nez AVM A1)
c) Nejlevnejsi reseni je Dritz Card, ktera stoji snad 3000,- nebo tak
nejak !! ale nemel jsem moznost ji vyzkouset ... Nedostal jsem se k ni.

> Kde se da stahnout driver ?

Kernel 2.0.3x

> Ja jsem se o to pokousel nekdy pred rokem, ale nesehnal jsem drivery.
> Aktivni karta fungovala bez problemu.

Ja jsem mel priblizne opacny problem. Nejdrive jsem rozchodi pasivni bez
problemu a az pak aktivni. Potrebovala totiz narozdil od pasivni jeste
nahrat firmware ...

> Mam take jednu kartu Teles, k te driver pro linux asi je, ale jeste
> jsem nemel cas to vyzkouset. Chodi to nekomu ?

Jo. Myslim, ze mi to chodilo. Neude to zadny problem.

Je treba ale nenaletet obchodnikum a kupovat opravdu jen karty, ktere maji
standartni chipset....

> Tomas Hnetila

S pozdravem
Lukas Macura