RedHat 5.1 a CGI?

Pavel Korensky pavel na korensky.cz
Úterý Září 22 00:06:08 CEST 1998

----Original Message-----
From: Michal Krause <mike na navrcholu.cz>
To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Date: Monday, September 21, 1998 3:16 PM
Subject: Re: RedHat 5.1 a CGI?

>Pro spousteni CGIcek musi byt v srm.cfg parametr
>ScriptAlias /cgi-bin/ /web/cgi-bin/
>
>Potom v access.conf to co jste uvedl a samozrejme musi mit programy execute
pro
>others.
>Pokud je to dobre nastavene, mel by apache pri volani xxxx/cgi-bin vratit
>forbidden.
>A jeste takova drobnost: kdyz jsem nainstaloval RH5.1 tak jsem nemohl cosi
>nastavit a porad jsem se s tim trapil az jsem nakonec zjistil, ze edituju
>spatnej conf. soubor (mel jsem tam stary a RH5.1 udelal nove do
> [...]

Nakonec byl problem v srm.conf - odpoznamkoval jsem parametr:
AddHandler cgi-script .cgi
a cgi jedou.

Jeste mi schazi rozjet perl - mam nekolik sh-skriptu, ktere volaji zase
perlovsky skript, a ty mi rovnez prestaly s upgradem na RH 5.1 behat. Kdo uz
jste tuto cestu prosli, podelte se o zkusenosti, at nevynalezam kolo.

PaKo