NEWS: Pocitadlo operacnicgh systemu

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Pondělí Září 21 21:23:56 CEST 1998

Prijemny den,

>Ja som skusal... funguje celkom spolahlivo, (roz)pozna windows, linux,
>novell, urcite aj ine ale tie som neskusal (VMS nerozozna velmi spolahlivo)
>Zaujimave je ze www.microsoft.sk detekuje ako linux :-)

Neda mi, taze kamos bol pred nedavnom na akejsi M$ party v Ksiciach
a (ako zaryty stupenec M$) mi prekvapivo povedal, ze padli okrem
ineho dve otazky:

1. Preco nepodporuje M$ Front Page extensions pod Linuxom?

 Odpoved:
     Nepodporujeme mensinove platformy, ktore su tesne pred zanikom
     (zevraj s patricnym usmevom)

Nato to uz ktosi nevydrzal:
2. Preco teda www.microsoft.cz bezi pod Linuxom?

Naco vraj zavladlo hrobove ticho a nik z velkych bosov nedokazal
povedat ani slovo, ani sa pokusit protestovat ze to tak nemoze byt.
Takze to bude asi nielen .cz a .sk, ale mozno aj .com ale dokazu
to tam lepsie zamaskovat :-]

Este raz sa hlboko ospravedlnujem za odbocenie od temy, ale
dufam, ze som aspon kohosi pobavil.

Vlado
Vladimir Rengevic
GRAFON DTP studio