printfax posila stranku navic

Milos Prudek prudek na sol.cz
Úterý Září 22 17:05:15 CEST 1998

> No kedze ste to robil podla toho mojho clanku, tak ste iste skusal

Aaaaaa to jste Vy? tak predevsim bych Vam chtel podekovat za perfektni
clanek do LN, nastaveni slo velice hladce!

> otestovat ci to faxuje na urovni Unixu ako, to je popisane v casti
> Konfiguracia a testovanie (mgetty+sendfax). S akym vysledkom ?

Ano to jsem samozrejme zkousel, ale jen s kratkym textem; kdyz se
objevil problem se strankou navic, udelal jsem si delsi stranku, 220
radek, ale ukazalo se ze program pbmtext z toho udelal JEDNU hodne
dlouhou stranku, takze bych potreboval umet vytvorit nekolik faxovych
stranek v linuxu... poradite? Nemam bohuzel nainstalovane takove veci
jako je X11... cili nejak z prikazoveho radku.

> Urcite je problem v printfax.pl ? Ak ten test presiel dobre skuste pozriet
> sambu a jej nastavenie ...

Mate na mysli neco konkretniho?

--
Milos Prudek