printfax posila stranku navic

Robert Dobozy robo na idata.sk
Úterý Září 22 18:26:04 CEST 1998

On Tue, 22 Sep 1998, Milos Prudek wrote:

> Aaaaaa to jste Vy? tak predevsim bych Vam chtel podekovat za perfektni
> clanek do LN, nastaveni slo velice hladce!

Dik, penazne dary potom na moje konto vo Svajciarsku (krajine mojho srdca
:-)

> Ano to jsem samozrejme zkousel, ale jen s kratkym textem; kdyz se
> objevil problem se strankou navic, udelal jsem si delsi stranku, 220
> radek, ale ukazalo se ze program pbmtext z toho udelal JEDNU hodne
> dlouhou stranku, takze bych potreboval umet vytvorit nekolik faxovych
> stranek v linuxu... poradite? Nemam bohuzel nainstalovane takove veci
> jako je X11... cili nejak z prikazoveho radku.

Na to aby ste mali viac stran je potrebne vygenerovat viac suborov a tie
potom podstrcit ako parametre faxspoolu. Jeden subor = jedna strana.
Alebo mozete urobit obycajne textove subory a dat im priponu .t, faxspool
to skonverti do G3.

Teraz mi napadlo, skuste si dat do faxspool nejaky kod (na zaciatok) ktory
niekam zapise jeho vstupne paramatre a pripadne skopci vsetky subory ktore
dostal ako param. do nejakeho adresara. Tam by malo byt vidiet ci ta
strana navyse uz prichadza z printfax.pl alebo nie.

Podobna sranda by sa dala aplikovat aj do printfax.pl alebo do smb.conf

> Mate na mysli neco konkretniho?
Zatial nie, len skumam (skusam) mozne miesta vzniku problemu.

Neviem ci by sme sa nemali uz presunut do privatu, lebo to je viac o
faxovani ako o linuxe. Zaujima to este niekoho ?

						Robo

*	INTER-DATA s. r. o.       *       Phone: +421 7 273 710, 273 714 *
*	Osadna 11                 *       Fax:   +421 7 273 053          *
*831 03 Bratislava                *       E-mail: robo na idata.sk          *
*	Slovak Republic           *       http://www.idata.sk            *