remote X

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Září 22 23:36:54 CEST 1998

On Wed, 16 Sep 1998, Alexandr Malusek wrote:

> Kdysi jsem to zkousel. Stacilo prekopirovat CDE fonty do nejakeho
> adresare na Linuxu a tento adresar pridat do fontpath. (Bud rucne pres

ANO staci to , moc dekuji

> Pokud si vzpominam, problem byl jen s Display PostScriptem. Jinak to
> fungovalo a vypadalo velmi dobre.

Mam ted na zhruba stejne velkych monitorech vedle sebe Linux s X
(volba -broadcast najde vsechny xdm ) a monitor Suna (na ktery se loguji)
a vypada to nerozeznatelne !

> Uz presne nevim, kde jsem ty fonty vzal - asi v adresari
> /usr/dt/config/xfonts/C.

presne tam byly

> Na Solarisu nebylo potreba nic konfigurovat, na Linuxu stacilo spustit
> X s vhodnou volbou (snad X -query host-name, viz "man Xserver")

nadhera  ja si to poustim
 X -broadcast :1 - a mam to jako alternativni X session

> Nakonec jsem to nepouzival, protoze X-server s Linuxem (PPro 200 MHz)
> byl pro moje vypocty rychlejsi, nez Ultra1 se Solarisem 2.5.1 (167 MHz
> UltraSPARC). (neplati obecne)

nenapadne sem skryji zarodek flame :-)
Mate predstavu, je-li lepsi koupit dnes Ultru na 300Mhz nebo Alphu na 500
(od Digitalu ) . Nabidky vychazeji pro Akademii cenove srovnatelne, o
Solarisu vim celkem dost, o Digital Unixu nic a pokud bych chtel
preinstalovat na Redhat Linux, verim ze by slo oboji. Navic jsem pochopil,
ze Alfa je rychla diky cache, takze co se tam nevejde bude pomale (velke
matice ve Fortranu) , zatimco SPARC je na tom lepe diky jine architekture.
Co vy na to ? Nejde mi ani tak o absolutni rychlost, ale snadnost
instalace, podporovany HW apod (oba stroje pouzivaji PCI, ale Digital pry
ma vlastni karty, nez je zvykam - u Ultry by meli byt PCI standardni apod)
Nevim, jak to dal rozvest - proste musim neco z grantu koupit do 350kKc
zhruba a melo by to byt rychle pro reseni velkych matic (prenos zareni)
pro kolegy ale pritom snadne pro spravu pro me

Prosim, zadne flames - presto vsak chci slyset nazory (hlavne o snadnosti
prechodu na Linux v pripade nouze)

> --
> A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
> UJF AV CR

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *