remote X

Středa Září 16 21:34:48 CEST 1998

skoda na sunstel.asu.cas.cz (Petr Skoda) writes:

> Ma to nekdo vyreseno proti Solarisu 2.5 s bezicim CDE ? (dtlogin)

Kdysi jsem to zkousel. Stacilo prekopirovat CDE fonty do nejakeho
adresare na Linuxu a tento adresar pridat do fontpath. (Bud rucne pres
"xset fp+ /path", nebo natvrdo v /etc/X11/XF86Config).  Ani nevim,
jestli vsechny formaty X11 fontu jsou prenositelne - tyto pcf ano.

Pokud si vzpominam, problem byl jen s Display PostScriptem. Jinak to
fungovalo a vypadalo velmi dobre.

Uz presne nevim, kde jsem ty fonty vzal - asi v adresari
/usr/dt/config/xfonts/C.

Na Solarisu nebylo potreba nic konfigurovat, na Linuxu stacilo spustit
X s vhodnou volbou (snad X -query host-name, viz "man Xserver")

Nakonec jsem to nepouzival, protoze X-server s Linuxem (PPro 200 MHz)
byl pro moje vypocty rychlejsi, nez Ultra1 se Solarisem 2.5.1 (167 MHz
UltraSPARC). (neplati obecne)

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR