Nechci cestinu v RH51, maly font v xterm, pomala? Xka, mouse v konzoli

Středa Září 23 15:37:27 CEST 1998

On Wed, 23 Sep 1998, Robert Wolf wrote:

> 2) v X Window(s) (je to xwindow nebo xwindowS nebo jenom X11??) mam

X Window System Version 11 Release 6.3.

> 3) linux mam nainstalovany na pocitaci Cx 6x86 200 MHz, RAM 16 MB, na 700 MB
> partition, s 50 MB swapem a kdyz jsem spustil X window(s), tak mi pracovaly

ja jsem dlouhou dobu Xy provozoval na 486dx2/66 + 16 mb ramky (a strasne
moc swapu) s neakcelerovanou grafikou 848x600 (*) a chodilo to docela
obstojne, dokonce i applixware fungoval snesitelnou rychlosti

moznych pricin je vicero: pokud moc "chrochta" disk, tak se mu nedostava
ramky (ale stejne priciny muze mit i vypnuty swap), jestlize je zticha,
tak bude problem nekde jinde

> 4) mam genius mouse 3 tlacitka, prepnute na 2 tlacitka nastavenou jakou MS

jak uz tady nekdo zminoval, tak by melo pomoct stisknout obe tlacitka
najednou... ovsem znacne ergonomictejsi a praktictejsi je prepnout mys
zpatky do 3-tlacitkoveho modu

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."

(*) chtel jsem z toho monitoru vymacknout maximum :)