Mouse v Xtermu jako v consoli

Robert Wolf wolf na limax.paru.cas.cz
Čtvrtek Září 24 17:37:05 CEST 1998

On Wed, 23 Sep 1998, Michal Krause wrote:
> v xtermu: levym oznacit, prostrednim (nebo kombinaci leve+prave vlozit)

*** K tomu xtermu: viz jako v consli. Poprve se povedlo, zkopiroval jsem
radek z xfontsel a vlozil ho do xtermu do joea (stisknul jsem prave tlac a
drzel ho a pak k nemu stisknul leve a bylo to OK). Podruhe, kdyz jsem to
chtel udelat, tak se mi sami vyselektovali nejaky veci z toho souboru, co
jsem zrovna editoval a zkopirovali se tam misto toho textu, ktery jsem ja
chtel.

Co s tim? zrejme bude problem celkove nekde v mysi. Mohl bych ted nekde
nastavit, ze nemam MS mys, ale nejakou serial mouse?

Diky

							Wolf.