Mail client

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Září 24 15:42:44 CEST 1998

Nedavno jsem se ptal na situaci s prohlizeci a dneska bych rad vedel neco o
mailovych klientech.
Existuje nejaky kvalitni mail klient pro X11? Bohuzel, Pegasus ani Eudora pro
Linux nejsou a ostatni, ktere jsem nasel jsou spis naznaky nez pouzitelne
aplikace. Nejrozumnejsi se mi zda kmail z KDE, ale (stejne jako jejich web
browser) ma nektere nedodelky, ktere mi znemoznuji ho pouzivat. Napriklad
absence vyhledavani v mailech je pro me neodpustitelna.

          Diky za tipy
                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \