Mail client

Čtvrtek Září 24 15:46:36 CEST 1998

Dna Thu, 24 Sep 1998 ste napisali:
>Nedavno jsem se ptal na situaci s prohlizeci a dneska bych rad vedel neco o
>mailovych klientech.
>Existuje nejaky kvalitni mail klient pro X11? Bohuzel, Pegasus ani Eudora pro
>Linux nejsou a ostatni, ktere jsem nasel jsou spis naznaky nez pouzitelne
>aplikace. Nejrozumnejsi se mi zda kmail z KDE, ale (stejne jako jejich web
>browser) ma nektere nedodelky, ktere mi znemoznuji ho pouzivat. Napriklad
>absence vyhledavani v mailech je pro me neodpustitelna.
osobne som najprv pouzival klienta z netscape communicatora, ktory mi uplne
vyhovoval a IMHO je asi najlepsi, ale kedze mi "zral" spustu pamati, zacal som
sa obzerat po inych, narazil som na KDE a odvtedy vyuzivam kmail, ktory sa mi
celkom pozdava, akurat ta moznost hladania by sa zisla, ale treba si uvedomit
ze v KDE1.0 verzii je kmail verzie 0.7.9, cize este sa dockame urcite
dotiahnutia PGP podpory & spol. z tohto hladiska je asi najperspektivnejsi...
mnoho linux-akov vsak neda dopustit na elm alebo pine, ktore su sice pre
textovy rezim, ale maju kopec vymozenosti & spol. cize dalsia moznost je
spustit v xterme daneho textoveho postoveho klienta:-)
urcite existuju aj ine, ja mam skusenosti s menovanymi... IMHO je to vec
vyberu, co sa bude pacit vam, nemusi sa pacit vasim klientom (zamestnancom) a
naopak:-)

--
Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich na phuture.sk