mobilni instalace linuxu

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Čtvrtek Září 24 16:23:04 CEST 1998

On Thu, 24 Sep 1998, Radek Simcik wrote:
> Rad bych se dozvedel, jak udelat nasledujici. Chci mit naistalovany linux
> na hdd, tak abych:
> -ho mohl prenaset asi na 1GB hdd si mezi tremi ruznymi pocitaci

Neni problem pokud maji stejnou konfiguraci, jinak
je to otazka driveru

> -fungovala Xka

tetez

> -jeslize pocitac neni pripojen k siti, tak aby chodil www server a mohl
> jsem zkouset cgi skripty v perlu

na tom asi neni treba neco nastavovat. Tak nejak je to asi default

> -jeslize pocitac je pripojen k siti (inet ;-), aby mohl v pohode
> internetovat

jak pripojen k siti? sitova karta? PPP pres modem? ...

> Myslim, ze to vsechno jde udelat, ale nevim jak ;-( Jakou distribuci budu
> instalovat je mi jedno.

to je jedno :-)

> -je pro linux nejaka brana pro cteni posty pomoci POP via WWW?

Nevim, ale mozna by se jednoduse dala udelat pro cteni IMAP
(viz. podpora v PHP3, ale nezkousel jsem)

S pozdravem
	Petr Snajdr