mobilni instalace linuxu

Radek Simcik xsimr01 na kumbal.vse.cz
Pondělí Září 28 20:31:13 CEST 1998

On 24 Sep 1998, Petr Snajdr wrote:

> Neni problem pokud maji stejnou konfiguraci, jinak
> je to otazka driveru
Dobre. Pocitace nejsou identicke. Co mam delat? Hdd bude na jinem radici.
A co se swapem? Co xka, kdyz jsou jine graficke karty?  Nejde proste zacit
bootovat a podle mista si vybrat konfiguraci?

> na tom asi neni treba neco nastavovat. Tak nejak je to asi default
tak nejak default, proste po instalaci bude vse chodit? jako adresu
pocitace mam uvadet co?

> jak pripojen k siti? sitova karta? PPP pres modem? ...
Jak to tak vypada, tak sitova karta. A nekdy, nekdy mozna modem.

> Nevim, ale mozna by se jednoduse dala udelat pro cteni IMAP
> (viz. podpora v PHP3, ale nezkousel jsem)
Ne, pomoci POP.

dekuji jeste jednou
rada