Mouse v consoli stale nebeha

Robert Wolf wolf na limax.paru.cas.cz
Čtvrtek Září 24 17:19:46 CEST 1998

On Wed, 23 Sep 1998, Michal Krause wrote:
> Kopirovani na consoli je: levym oznacit, pravym vlozit

*** Jeste jednou: takze tohle mi chvilku fungovalo a pak najednou to
prestalo fungovat. Takze kdyz stisknu leve tlac. a podrzim, tak vyberu
nejaky blok, ale kdyz pak stisknu prave tlacitko, aby se to vlozilo na
kurzor, tak se misto toho zmeni nastaveni inverze (jako kdybych chtel
vybrat jinou cast textu).

Pomuzete mi?

Diky

						Wolf.