xfontsel

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 24 19:18:32 CEST 1998

Michal Krause wrote:

> A ja se jeste pridam s dalsim dotazem: pokud mam nainstalovano vetsi mnozstvi
> fontu, menu s nazvem vede mimo obrazovku nahore i dole. Jak se mam dostat na
> fonty, ktere jsou nad nebo pod okrajem obrazovky?

A kdyz by i s temi viditelnymi texty tam bylo tolik
textu ze by se to neveslo tak lze pouzit chytrejsi athenu
- z baliku neXaw

pokud mate naistalovano pak by mohlo pomoci neco takove
v pripade, ze ji nebudete nebo nechcete mit jako default,
napr. takto:

LD_PRELOAD=/usr/X11R6/lib/neXtaw/libXaw.so.6 xfontsel

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk