Zkratky mesicu v cs_CZ - shrnuti

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 24 19:02:04 CEST 1998

Petr Kolar wrote:

 >    Pokud jsem dobre sledoval predchazejici diskusi, nikdo (krome
Vladimira
> Michla a Michela Mraky, coz jsou zrovna autori locale cs_CZ) se nevyslovil

Ano, ukazme me si na ty sabotery prstem :-)

> zkratka cervna byla cer, protoze to docela dobre muze byt i cervenec).
> Pro cerven by mohly byt zkratky cen nebo cvn, pro cervenec cec, cvc nebo
> cnc.

Ja bych to videl takto:

A.) cer a cnc
nebo
B.) crn a cnc

Pricemz postupem casu se mi variante B libi vic a vic.
Rozhodne bych si vyhnul tomu, aby se to lisilo pouze v jednom
pismenku (crn ma sice 2 stejne, ale jen 1 je na stejnem miste
coz je opticky velmi dobre rozlisitelne)

>    Cili panove Michle a Mrako, nechteli byste sve nazory na tuto otazku
> prehodnotit?

Coz je takhle prijit presvedcit nejak kolektivne - kdo se prida ???

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk