Zkratky mesicu v cs_CZ - zahrnuti

Radek Liboska liboska na uochb.cas.cz
Pátek Září 25 08:10:12 CEST 1998

Zdenek Kabelac wrote:

> Kdyz se sejdou tri cesi tak uz si holt kazdy bude muset zalozit
> vlastni politickou stranu.
>
> Ja myslim, ze by si mel nekdo vzit na starost hlasovani
> (nekdo nestranny) a predhodi se 5 - 10 variant (kdyz se vymysli)
> a kazdy da preferencni hlas 10 - 1 v poradi v jakem by mu
> to vyhovalo - omezime to na lidi kteri napr. prispeli do teto
> konference v poslednim mesici aby se nemohly delat naborove
> akce v pocitacovych ucebnach a sectenim hlasu se urci vitezna
> kombinace, ktere se mozna nikdo stejne nepodridi :-)
>
> Ma nekdo lepsi napad nez ? :-)

Dokonce bych si to i vzal na starost, ale za tri tydny pravdepodobne
mizim v zahranici a nevim, jak rychle se mi podari dostat na sve
servery. Takze bude muset nekdo jiny.
BTW, pokud nekomu pouze vadi rozhazene nazvy mesicu u 'ls -l',
tak muze v definici zkratek naopak mesice zarovnat pomoci <SP>
na osum znaku. Vypada to pak urcite lepe, dokonce i citelneji
nez ty led, uno, bre a cnc ci cec. Nevim, jestli to vadi necemu
jinemu, mc vypisuje nadale v anglictine.

Cago
Radek

		   Radek Liboska, Ph.D.
     Institute of Organic Chemistry and Biochemistry
		Czech Academy of Sciences
	Flemingovo n. 2.	Praha 6   166 10
   Phone: ++420-2-20183-387 E-mail: liboska na uochb.cas.cz
   WWW: http://www.uochb.cas.cz/rl_home.html