Zkratky mesicu v cs_CZ - rozhrnuti

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pátek Září 25 09:21:17 CEST 1998

On Thu, Sep 24, 1998 at 09:04:56PM +0200, Zdenek Kabelac wrote:
> [...]

crn a cnc maju jednu vyhodu .. obsahuju foneticky vacsiu cast slova ..
pri vysloveni ce-er-en a ce-en-ce  .. uz je tam aj to e ..

Inak foneticky sa mi zda najblizsie cvn a cnc (ak sa pri vyslovnosti
dlheho nazvu hlta "r" (v cervenci ceve navyse spoji do cee)  tak
to znie skoro presne :).

Este jeden argument preferujuci cvn pred crn je, ze mam pocit
ze r v cerven je menej vyrazne ako v .. To je ale asi vec vkusu ..

Inak samozrejme ma prakticky do toho nic nie je :)

> Ja myslim, ze by si mel nekdo vzit na starost hlasovani
> Ma nekdo lepsi napad nez ? :-)

Najlepsie by mozno bolo mat stranku, kde kazda varianta bude mat argumenty
pre a proti a kazdy sa rozhodne .. (inak pokial by hromadne hlasovali ludia
a rozmyslali by o tom, tak to by nemuselo vadit .. mozno to lepsie posudi
nezainteresovany clovek .. ktory nemusi menit definiciu locales ked hlasovanie
dopadne inak :)

					pk

--
Peter Kundrat