instalace RH51-cs

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Pátek Září 25 13:52:15 CEST 1998

Jaroslav Honsa wrote:

> Instaloval jsem takto RH dvakrat, bez problemu, ale pres ftp. Kdyz se to
> kolega pokusil stahnout a pak instalovat z hard disku (nfs), mel velke
> problemy s linkami a stejne tam pak nebylo vsechno.
>
> Zdravi Jaroslav Honsa.

Ano, ja jsem s tim mel taky problemy, ale nakonec jsem prisel na to
proc. Nevim jestli zamerne, nebo z opominuti jsou v i386-cs linky
i do redhat-5.0/updates. Pokud si stahnete i redhat-5.0 (je tam jen
ten update) pak vse chodi OK.

	P.F.

--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz

| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |
| Dolejskova 5, Praha 8, Czech Republic |  fax:    +420-2-858 4695  |