instalace RH51-cs

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Pátek Září 25 14:01:08 CEST 1998

Jiri Sliva wrote:
> Prave ze my jsme to zkopirovali na hdd a instalacni program mel
> problemy. V instalacnim logu jsou hlasky:
>
> excecution of stript failed
>          cannot open RPM file bash-1.14.7-11.i386.rpm: No such
> file or directory
> ale ten soubor tam proste JE.
> a tak pro dalsich asi sto souboru...

Me se rh5.1cs velmi libilo, takze jsem ho stahl a vypalil (nemame
nejrychlejsi
spojeni na Cesnet, takze to trvalo). Ale pred palenim jsem si s tim
temer
2 tydny hral, presmerovaval linky, dotahoval zbytky, aby to opravdu
chodilo.
Ted se zda, ze to jede. Mohu privatne (bylo by to velke) poslat nebo
vystavit ls-lR toho CD, budete-li chtit. Problem spociva (asi) v tom, ze
nektere linky miri NAD potencialni root toho CD (do rh5.1, rh5.0,
updates, ...)
a ty je treba namirit POD root CD a spravne soubory tam opravdu dat.

Zdravi

Ivo Panacek

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz