S3 Virge /GX2

Michal Vadila vkc-humenne na kosice.telecom.sk
Pondělí Září 28 21:10:23 CEST 1998

U svojho kolegu som sa pokusil nainstalovat linux na stroji
AMD K6-2, MB P5V580 VP3 Advance II, S3 Virge /GX2 AGP

Problem je v X kde cela obrazovka je vlasne dvojmo do sirky
a na obrazovke sa objavuju vselijake poblikavajuce body.
Je to vo vsetkych modoch a vsetkych barvach.
Xconfigurator prebiehne celkom v poriadku avsak sa mi zda, ze
hodnoty ktore vypoocita su pre danu kartu zle.
Napr. monitor zahlasi, ze frekvencie su mimo rozsah a pritom
v subore XF86config su v poriadku.
V XF86config je napr. vert. frekvencia nastavena na rozsah
30-70 kHz a monitor hlasi, ze sa snazim nastavit 90 kHz
Pri "rucnom" znizeni frekvencie na prijatelnu hodnotu (ktoru
zvlada monitor) naskoci sice obraz ale je zasumeny a dvojity.

Nemate niekto skusenosti s touto kartou a doskou ?

Skusal som to na jadre 2.0.35 a dnes som skusal aj 2.1.119
avsak to na veci nic nemeni. Pouzity bol RH 5.1, skusal som
aj najnovsi server pre S3Virge a nic.
Pod Windoze je to OK.

Michal